Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Reklamace
Reklamace = pokud je zboží vadné, nikoliv, že Vám zboží nesedí. V takovém případě využijte http://www.beler.cz/vraceni-a-vymena-zbozi/
Kde najdu reklamační řád?
Kompletní znění reklamačního řádu najdete ZDE.
Kde mohu uplatnit reklamaci?
Před zasláním reklamace nás nejprve kontaktujte na email info@beler.cz nejlépe s fotkou a popisem vady. V mnoha případech reklamaci vyřídíme pouze na základě zaslané fotky a není tak třeba nám produkt posílat.
- Adresa pro vrácení zboží:
- Rosbelen s.r.o.
Horní Krupá 178
580 01 Horní Krupá
Osobní vrácení na této adrese není možné.
- Rosbelen s.r.o.
Další pokyny k případnému zaslání obdržíte e-mailem.
Co je potřeba doložit k reklamovanému zboží?
K reklamaci doložte kopii nákupního dokladu a formulář, který stáhnete ZDE. V každém případě Vám doporučujeme nás kontaktovat emailem info@beler.cz, kde Vám ochotně s reklamací pomůžeme.
Jak dlouho bude reklamace trvat?
Na vyřízení reklamace máme ze zákona danou lhůtu 30 dní, snažíme se však reklamace vyřizovat co nejrychleji – 99 % reklamací vyřídíme do 10 pracovních dnů od přijetí zboží.
Máte nějaký dotaz ohledně reklamace?
Napište nám na email info@beler.cz. Rádi Vám se vším pomůžeme!