Reklamace


Reklamace = pokud je zboží vadné, nikoliv, že Vám zboží nesedí. V takovém případě využijte http://www.beler.cz/vraceni-a-vymena-zbozi/

Kde najdu reklamační řád?

Kompletní znění reklamačního řádu najdete ZDE.

Kde mohu uplatnit reklamaci?

Před zasláním reklamace nás nejprve kontaktujte na email info@beler.cz nejlépe s fotkou a popisem vady. V mnoha případech reklamaci vyřídíme pouze na základě zaslané fotky a není tak třeba nám produkt posílat.

  • Adresa pro vrácení zboží: 
    • Rosbelen s.r.o.
      Horní Krupá 178
      580 01 Horní Krupá
      Osobní vrácení na této adrese není možné.


Další pokyny k případnému zaslání obdržíte e-mailem.

Co je potřeba doložit k reklamovanému zboží?

K reklamaci doložte kopii nákupního dokladu a formulář, který stáhnete ZDE. V každém případě Vám doporučujeme nás kontaktovat emailem info@beler.cz, kde Vám ochotně s reklamací pomůžeme.

Jak dlouho bude reklamace trvat?

Na vyřízení reklamace máme ze zákona danou lhůtu 30 dní, snažíme se však reklamace vyřizovat co nejrychleji – 99 % reklamací vyřídíme do 10 pracovních dnů od přijetí zboží. 

Máte nějaký dotaz ohledně reklamace?

Napište nám na email info@beler.cz. Rádi Vám se vším pomůžeme!

200 Kč na Váš první nákup

Nezmeškejte žádné
novinky a slevy:

200 Kč na Váš první nákup

po přihlášení k newsletteru

Vložením e-mailu souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů.
Spinner
Cookies Cookies

Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Souhlas můžete odmítnout zde.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.